|
Sv: Januarskravletråden til 30+
Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.
Jeg kjøpte ny bukse her om dagen, og i den ser jeg nesten slank ut (sånn i forhold til at jeg egentlig er stor) den er litt trang og stram over magen, rompa og lårene, noe som er veldig uvant, jeg har vært altfor nøye på å kjøpe løse klær tidligere.. "jamen, jeg ser feit ut!" Well, do'h. Sier du det, fru blom. Selvtillittsboost å ha på seg en bukse som strammer opp og holder inn litt altså, jeg elsker å se meg på selv i speilet i den hihi.
Buksene skal være stramme over lårene, synes jeg. Og være store over leggen. Jeg liker litt slengbukser. De skal i alle fall ikke gå inn nederst *grøss* slik som er in nå. For det er vel fortsatt in? Jeg følger ikke så mye med og henger altfor mye med gutter. 
Jeg har gått ned rett over 10 kg, men det synes forbausende lite på meg... Har ikke alt fettet rundt magen, men i stedet overalt. Og fettet som har forsvunnet har også blitt tatt fra "overalt". Det eneste jeg ser litt forskjell på er lårene. Buksene er litt løsere, men må ned flere kg før jeg må kjøpe nye. Jeg synes det er litt kjipt samtidig som jeg er glad for å ha denne kroppsformen.
Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.
Note to self: aldri se seg selv i speilet i joggebukse igjen. Da slippes jo ALT løs 
Jeg har en joggebukse jeg synes jeg ser slank ut i faktisk! Elsker den buksa, går med den hjemme hele tiden. Den er passelig trang over lårene.