Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-10, 12:43   #7
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 62
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Man mister vel ikke muskelmasse og går opp i fettprosent på en ketolyse kur??

Tanita-vekt? De er rimelig gode, men som nevnt her, så slår varierende væskebalanse til tider litt underlig ut. Tror produsenten også sier at man skal se på tendenser over 3-4 uker, ikke se seg blind på dagsmålinger.. Husker ikke helt hvor jeg leste det, men mener det var på et forum der produsenten, eller en representant, uttalte seg om saken. Stolte på det, i alle fall.. Mine resultater varierer til tider voldsomt fra dag til dag, og det er ikke mulig å miste f.eks ett kilo muskler fra en dag til neste, slik mine resultater kunne tyde på. Over tid, f.eks siste måneden, så har jeg ikke mistet noe muskelmasse, den fettfrie kroppsvekten har derimot økt. Fettprosenten har gått tilsvarende ned ++