Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-10, 11:41   #153
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Åh ja den fedonbaren er fantastisk!!! Mye bedre enn Atkins sine, men de hadde den såklart ikke der jeg var innom.

Woohooo!! Gøy med kjole som passer.. det er en helt fantastisk følelse når ting går lett på og man slipper og tvinge igjen knapper og glidlåser og skjule alt som henger over med vide topper/tunika etc. Jeg HATER det!
Veiedag i morgen igjen, lurer på hvordan det går...noen ganger har jeg skikkelig god følelse, mens andre ganger syns jeg ikke jeg er flink i det heletatt. Tror det er "faste tanker" som man må gradvis venne seg av med. For når jeg tenker meg skikkelig om har jeg jo vært flink! Spiser ikke godteri, og følger matlistene.. Får bare se hva tallene viser, og være tålmodig og ta tiden til hjelp. Ferien vår er en flott motivasjon!

Når det gjelder middag kan jeg ikke hjelpe med så gode tips desverre..her blir det laks igjen med philadlephia med blomkålmos. Jeg driver med prosjekt tømme fryser før jeg handler nytt nå som jeg snart skal ut på tur nesten en uke..Heldigvis at jeg ikke har blitt lei laks. Men skal bli flinkere til og eksperimentere på fiskefronten, det er jo så mange gode typer bare man lærer seg og tilberede på en god måte.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat