Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-10, 10:59   #303
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Mister man muskelmasse og går opp i fettprosent på ketolyse kuren??

Opprinnelig lagt inn av bao79, her.

Hei!

MEN....
Jeg har en vekt hjemme som viser fettprosent/muskel masse/vann innhold i kroppen/ metabolsk alder/hvile metabolisme osv osv... Jeg begynte å sjekke denne for 3 kvelder siden, fordi jeg er veldig redd for å gå ned i vekt, men da miste muskler og ikke fett. Det er jo ikke det vi vil!!!??
Derfor tenkte jeg at jeg skulle "teste ut" denne kuren, ved å bruke vekta i tillegg for å sjekke hvordan det går med fettprosenten, muskelmassen min etc da....
På to dager har jeg GÅTT NED 1,3 % i muskel masse og ØKT fettprosenten min med 1,4 % !! HJELP!!!
Dette er da vel ikke riktig når man er i ketose?!

Noen som har erfaring / vet endel om dette som kan hjelpe meg her?

Hilsen er veldig frustrert nybegynner som er litt redd for å fortsette på denne kuren nå!!

Kan ikke med min beste vilje forstå hvordan kroppen skal klare å kvitte seg med såpass mye muskelmasse og øke fettprosenten tilsvarende i løpet av TO dager.... Kan da ikke være fysisk mulig?
Finner kanskje noen svar her? http://forum.lavkarbo.no/showthread....og+fettprosent

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat