Afrodans var veldig gøy . Gøy å trene og le samtidig... Ikke så altfor mange trinnkombinasjoner , iallefall ikke vanskelige. Er heller ikke veldig god på trinnkombinasjoner.. he he. Er nok litt mer "guttete" i valg av trening. Synes styrke med tunge vekter er gøy også selvfølgelig spinning da.. Du får en fin økt i dag da med Body pump og spinning. Flott kombinasjon synes jeg . I dag skal jeg på x-fit igjen. Gleder meg... Tror vel både Atkins og fedon barer er ok som ett mellommåltid. Jeg spiste en fedon bar på vei til fjellet om fredagen og den var innmari god. karamell og nøtter!! mmmmm Håndballkampen var så spennende at jeg nesten ikke har negler igjen på den ene hånda .. he he. Ufattelig trist at de tapte!!! Men det er jo ett ørlite håp ennå! Må bare slå Island med 5 mål.. he he. I går prøvde jeg en sommerkjole som jeg kjøpte på salget tidlig i høst, den kostet 100,- så jeg kjøpte den uten å prøve men da jeg kom hjem var den litt trang..Men ikke nå lenger . Hurra!!!! Gjør ikke noe at den sitter enda litt løsere men den passer fint allerede.. Ha en flott onsdag. Hva skal dere ha til middag?? Tom for forslag i dag... he he