Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-10, 09:43   #151
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Oioi..afrodans du! Det har de begynt med hos oss også, men jeg må holde meg langt unna alle type dansetimer eller timer med masse trinnkombinasjon. Jeg har en elendig koordinasjon, så her må det være enkelt ja. I dag får det bli bodypump og spinning. Har lyst på ski, men jeg må bli flinkere til og ikke glemme bort litt styrketrening også.

Håper ikke sorgen ble for stor i går..Jeg ser ALDRI på sport, det er kansje det kjedeligste jeg vet, men jeg var hos en veninne og der sto håndballkampen på. Må jo si meg enig at det var en tragisk avslutning da..

Har funnet ut at jeg må drikke mer vann. Føler jeg har blitt litt dårligere til det, så må komme meg inn i gamle vaner igjen.
I går spiste jeg en Atkins bar siden jeg var på møte og direkte til venninna mi etterpå. Hvordan er det for oss egentlig? Hvis "krisen" er ute er de ok, eller er Fedon sine bedre for oss?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat