Tråd: Toro-sauser
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-10, 16:19   #22
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Toro-sauser

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Da synes jeg man kan bruke den lille hvetemelet til akkurat det, jeg altså. Når man lager det selv kan man jo ihvertfall velge selv hva man skal ha i. Og man behøver ikke å spise brun saus hver dag heller. Jeg varierer lite i sausene jeg lager, bernaise og fløtesaus er vel de som er "banker's" hos meg. Og smelta smør da
(også synes jeg brun saus er best med moste poteter. Og det spiser jeg jo ikke!)

Spiser jo ikke brun saus hver dag, nei!
Greia er jo at jeg ikke bor alene! Jeg kan lage mye saus som jeg syns er god, men det hjelper ikke mine barn, og i hvert fall ikke min superkresne mann!
Er styrete nok å lage en del dobbel mat, eller ekstra mat, om jeg ikke skal lage mange forskjellige sauser også!

Går mye i fløtesaus og smør her også, men nesten bare jeg som spiser det!