Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-10, 15:01   #21
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Forstyrrelser i menstruasjonssyklusen?

Opprinnelig lagt inn av STEK, her.

Jeg har gått på ketolysekuren siden 7.januar i år. Det som bekymrer meg, og som jeg ser flere sliter med, er at menstrasjonssyklusen plutselig kom ut av mål og mening. Har pr i dag ingen annen forklaring på dette enn at det må ketolysekuren som står bak. Har de siste 13 dagene blødd i varierende grad, og de siste dagene som en vanlig menstrasjon, dette til tross for at det er ei uke til jeg skal ha den. Dette bekymrer meg og, og lurer på hvorfor dette skjer og om det er så bra? Vurderer om jeg bør slutte med kuren, og om det er verdt det.

Kan være at syklusen er på vei tilbake dit den opprinnelig skulle være?
Jeg har for første gang i mitt 42-årige liv fått høyt blodtrykk. Mens andre prøver har bedret seg radikalt. Legen min mener at det nå skjer så mye i kroppen at man får tåle litt "merkverdigheter" i en periode.
At menssyklusen går litt i spinn tenker jeg blir mye av det samme, store forandringer på gang i kroppen! Så gi det litt tid og ta det event opp med legen din om det stresser deg
Lykke til!

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat