Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-10, 11:57   #20
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Veiledning til en nybegynner

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Ok.. Men hvis jeg bruker noen dager nå på å få dette til, regnes det som fase 1 eller kan jeg si at jeg starter den når jeg har kommet inn i det og skjønner hva jeg driver på med?

Vil vel si du er i fase 1 når du vet hva du kan spise og ikke spise og klarer å holde deg til det
Det er faktisk enklere enn hva det høres ut til Min erfaring er at når jeg først fikk karbo-abstinense ut av kroppen var det veldig enkelt og ikke minst godt for kroppen og spise ren mat Metthetsfølelsen ble helt annerledes og jeg følte meg så mye bedre!
Et lite tips er å printe ut listene over lovlig mat og ha den lett tilgjengelig, det gjorde det enklere for meg i starten i allefall

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat