Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-10, 11:36   #13
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Veiledning til en nybegynner

Måltidene for meg på induksjonen var feks stekt nakkekotelett eller knekke 2 egg i en teflonbelagt kjele sammen med 30-50 gr meierismør samt feks tørket gressløk og røre til egget begynte å stivne, eller en omelett med masse bacon, litt purre/brokkoli som jeg spiste med noen paparikaskiver til(den grønne har minst karber). Lager du omelett i muffinsformer er det enkelt å ta med seg. Eller jeg blandet kjøttdeig med godt krydder og ett par egg og stekte som karbonader og spiste med smørsurret spinat til. Salat med masse grønt, litt minimais, tomat, agurk osv, skinke/kjøtt/fugl/fiskebiter med en god olje på. Hardkokte egg med majones gikk det også en del av. Spiste overhode ikke brøderstatninger de første ukene.
Litt av greia er å slutte å skille på måltidene, men spise det som faktisk er lov på induksjonen, bruke fantasien og sette sammen de lovlige varene til ett måltid - uansett tid på døgnet.

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat