Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-10, 16:56   #43
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Easylife Januar 2010

Hei Vettel Jeg syns det er litt morsomt å lese hva du har skrevet, for på så mange vis kunne det ha vært skrevet av meg. Som faktisk går på Easy Life - men der er vel forskjellen. Skal prøve å svare på det du lurer på, men mye av det blir jo MIN mening og MINE erfaringer da.

Easy Life inneholder pr. dagsdose når man kun bruker pulver ca. 500 kcal som du skriver. Jeg vil ikke kalle det lavkarbo, men lavglykemisk. Mest fordi jeg mener at lavkarbo regnes som mye mer "ekstremt" enn hva jeg forbinder det med. 50 gram karbo pr. dag hvor nesten alt faktisk er fruktose... Hver "dagsdose" inneholder ca. 50 gram proteiner.

Jeg har ikke erfart å få vondt i magen, og er ikke slapp heller. Litt tøffe dager akkurat i begynnelsen når jeg gikk over i ketose, men sånn er det jo. Ikke slapp, men hodepine. I følge Easy Life sentralt skal man max gå på pulver i 9 uker, men det skjønner jeg etter å ha lest her at slett ikke praktiseres overalt.

Personlig syns jeg faktisk ikke shakene er vonde. De er ikke det beste jeg har smakt - men det går helt fint. Har hittil drukket sjokolade, vanilje og grønnsaksuppa.

Hvis du har lest hva jeg har skrevet litt tidligere i tråden, så ser du hvorfor jeg nå har valgt Easylife som en start på min vektreduksjon. Dere andre her kan kanskje fortelle hva som er grunnen deres? Hvis dere vil da.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat