Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-10, 10:26   #1067
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Eg lurer på om nokon har eit godt råd å gi meg. Eg har eit par skinnhanskar eg var ute for ei episode med, som gjorde at eg måtte vaske hanskane med såpe.. Ikkje det beste kan du seie, men dei lukta, så eg måtte gjere det, med det resultat at dei er tørre og harde. Poenget er; har nokon erfaring med noko som kan brukast for å mjuke oppatt skinnet? Eg har prøvd noko som skulle brukast på skinnjakker, og då vart dei svarte igjen og ikkje gråaktige , men dei er framleis harde og stive. Anyone?

Jeg synes det er litt etisk på grensen å anbefale det, men minkolje funker visst kjempegodt. Jeg blir bare litt dårlig på tanken over hva det er laget av ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥