Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-10, 22:10   #90
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.

du gir vel kanskje noen tips på blandeforhold og slik da eller *smisk*

hihi, jeg bruker ca 3 dl varmt vann (vannet varierer jeg ut i fra hvor stor kopp jeg skal ha. mye vann til stor kopp og lite til liten kopp osv. gjør likt med smør), en klatt smør (de sier det skal være 25-30 gr, jeg er ikke så nøye. ) og ett egg istedet for to plommer (studenter sløser ikke ) og så hiver jeg oppi 1-2 toppede ts kakao (jeg liker den mørk og bryr meg fiiint lite om karboinnholdet når jeg bruker så mørkt kakaopulver som jeg gjør.) om jeg vil ha kaffe oppi, så hiver jeg oppi en ts eller to med pulverkaffe, alt etter hvor mye kaffesmak jeg vil ha.

jeg klæsjer bare oppi jeg søtning må du nesten regulere sjøl, ettersom det er forskjellig hvor søtt folk liker det.

ble litt rotete forklart nå. forsto du noe?

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat