Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-10, 11:52   #142
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

[quote=misslinda;820505]Hei hei

Har vel surfet rundt på lavkarbo forumet i mange måneder på let etter riktig "kur" for meg og har kommet frem til at south beach er veien for meg å gå, så nå er boka bestilt Er på reise i neste uke, så da utsetter jeg starten en uke Prøvde ketplyse en uke, men ble så kvalm av så fet mat at jeg orket det ikke..

Men til noen spørsmål

Kan jeg bruke sukrin, mandelmel og hi maize ?? Vet det er lov på lavkarbo

Hallo på deg!

Velkommen til south beach sidene!
Jeg har også prøvd meg på Atkins/Ketolyse, men det funker ikke for meg heller. For det første gikk jeg med denne ekstreme "usunne" følelsen hele tiden av alt fettet, som jeg heller ikke er så veldig glad i. OG dessuten syns jeg den er vanskelig og følge i hverdagen.

Når det gjelder de forskjellige søtningene er det vel ikke så stor forskjell på de? Jeg har splenda her, men har aldri prøvd sukrin. Den er vel litt mer lik sukker i konsistens. Tror da det er greit.. Noen andre som har bedre svar??

Mandelmel har jeg lurt på selv, man kan jo spise mandler men i begrensede mengder pga fettet, så man skal vel ikke bruke for mye av det. Googlet litt og fant denne:
http://kalynskitchen.blogspot.com/20...th-almond.html

og denne:
One of my personal favorites for breakfast are the low carb pancakes. If you have a problem letting the carbs go, these pancakes will fill you up and keep your diet on the right path.
Here’s how you make the Low Carb South Beach pancakes:
· 2 eggs
· 1 cup almond flour (Here’s the secret)
· ¼ cup of water
· 2 tablespoons of oil
· ¼ teaspoon of salt
· 1 T sweetener
Mix them together just like normal pancakes. The one difference you will notice is that they don’t bubble up like most pancakes do. Don’t forget the nonstick pan with light oil.

Jeg ville vel ikke brukt det daglig, men innimellom er det greit og ha når man fyser på noe..

Hi maize aner jeg ikke hva er.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat