Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-10, 22:17   #277
kveita
Medlem

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: langt i nord :)
kveita er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

enig Monicah!! vet det så godt, er jo og en livvstil, så en må jo bare fortsette uansett. Isteden for straffer en seg selv faktisk med å dytte i seg det vi ikke skal ha..??! rare damer..
Jeg har det uansett bedre på lavkarbo, og dagene er ulike uansett - det er jo livet..
Har vært flink i dag, spist svin indrefilet med stekte grønnsaker meg creme freiche til middag - nydelig! Det er en enkelt måte å få i seg fett også, steker i masse fett og har på fløte el cf.. deilig!
har ikke noe sug i dag, som om jeg har våknet igjen og tenker det er jo ikke snakk om å spise det jeg ikke skal!! sånt tull!! hehe.. - bra det..
så hold ut, alt går over, men ikke ødelegg alt!!
Når det gjelder p stav Beate har jeg ikke erfaring, men har selv akkurat satt inn hormon spiral, og hadde en blødning på 1 dag, en uke før tia.. er vel homonene som gjør til at det endres litt før alt er tilpasset - kanskje??

Klem og ha en fin lørdag! og i morra er det ny dag og nye muligheter!! - (om det sku gå dårlig i dag..

kveita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ala`hexeberg :) Svar med sitat