|
Sv: Easylife Januar 2010
Opprinnelig lagt inn av ninass, her.
Ca 15 kiloer skal av. Kanskje litt til, men får se hvordan det føles når de 15 er borte
Dette er så utrolig bra å se at du skriver - og det er helt riktig innstilling etter mitt hode. Jeg syns det viser at du har skjønt at vekta "bare er et tall" og at det er vanskelig å bestemme seg på forhånd hvordan man vil føle seg og se ut etter x kilo. 
Opprinnelig lagt inn av agurken, her.
Synes det er flott at du kan være så personlig, Fedonisten, det er det ikke mange som tør. Bare det viser at du er sterk og er i gang med å takle din spiseforstyrrelse. Jeg har selv en søster som har slitt med det i maaaange år, så jeg vet hvor vanskelig det er!
Hva tenker du om kombinasjonen pulver og spiseforst.? Selv ble jeg veldig fokusert på mat den perioden jeg kun spiste pulver, og jeg husker jeg tenkte med meg selv at jeg er glad for at jeg ikke har en spiseforst. oppi alt dette. Tror det fort kunne sklidd ut i perioden etter pulveret, eller at jeg opplevde en real sprekk. Mener IKKE å demotivere deg med dette altså, det er bare ment som støtte.
Takk for tilbakemelding og støtte!
Hva jeg tenker om kombinasjonen pulver og spiseforstyrrelser? Tja.....hva tenker jeg om det..... Jeg tror det kommer an på hvordan spiseforstyrrelsen arter seg og at det er forskjellig fra person til person. Og hvor ærlig man tør å være med seg selv i prosessen.
Jeg er helt klar over at pulver kan være risikabelt å bruke for en med spiseforstyrrelser, og veien kan være kort til å få en ny forstyrrelse og et nytt problem. Eller et til. Og derfor har jeg koblet inn "hele helse-apparatet" rundt meg også. For da er det noen på flere arenaer som følger med og vil gi meg motstand hvis jeg tar av. Men selv tror jeg ikke at det blir et problem. Men for sikkerhets skyld.
Vet ikke om jeg klarer å formidle helt hva jeg mener i dag. Er sliten - og veldig sulten nå (skal øyeblikkelig "spise").