Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-10, 10:34   #134
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Kristin72, her.

Hei
Jeg begynte på denne dietten idag, og leser alt jeg kommer over av lav-karbo/ketose osv... Har kjøpt en 2 ukers meny, for å få lagt om kostholdet, jeg kommer nok ikke til å fortsette med ferdig middagene, men planen er å ihvertfall bruke brødet derfra.
Veldig ok å komme inn hit og se hvordan tingene fungerer - helt nytt for meg - så jeg har mye å lære

Jeg har kjøpt bok derfra og laget noen av rettene men begynte å gå llitt lei så det var en stor befrielse å se at man kan finne mange gode oppskrifter her. Kjøper ferdig brød og forskjellige bakemixer fra spis deg slank og kommer nok til å fortsette med det.

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat