Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-10, 12:44   #73
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden til 30+

Velkommen så mye. Jeg startet med bmi på over 50 og har gått ned 20kg siden slutten av mars.
Lavkarbo sammen med NOKA shaker er nok en temmelig dårlig idè, ikke bland lavkarbo og lavkalori på den måten. Jeg ville om jeg var deg, siden du skal ned så mye, valg en retning å følge, feks ketolysekuren eller SKaldeman og følge disse. For meg selv kan jeg si at NOKA påvirker mitt blodsukker kraftig, ødelegger forbrenningen og gir meg lyst på mat hele tiden. Å spise seg mett på masse fett og kjøtt og enda gå ned og ha helt stabilt blodsukker, det er himmelrike i forhold. Når man er blitt så overvektig, da er det nok ganske sikkert at man er insulinresistent og bør spise mat som ikke påvirker blodsukkeret for å unngå å gi kroppen signaler om fettlagring hele tiden. Og man skal jo sannsynligvis holde ut med denne maten hele livet, for det er jo en grunn til at man har blitt så overvektig og for mange av oss er det ikke bare sukker som har gjort oss feite, men vanlig norsk kosthold med grovt brød og poteter som største fiende.
Jeg skal finne noen linker til deg som nybegynner som kan være fine å lese

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat