|
Sv: Skal Sukkerfritt bort fra hyllene på REMA ?
Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.
Cloetta sin melkesjokolade har de på MEGA i Egersund iallefall. Jeg har fått tak i den mørke sjokoladen dems også - men den smakte fælt....
Alle har jo sin smak - synes vel heller ikke Sukkerfritt sin smaker himmelsk - men det er bare bra - for da spiser jeg myyye mindre. Cavalier sin er helt ok synes jeg - men den får jeg kun tak på i den lokale helsekosten og der er jeg så sjeldent.
Klart det er best å ikke spise sjokolade overhodet - men for meg som har en plate sjokolade i tre uker så synes jeg overhodet ikke det er for ille.
Dessuten så lager jeg så og si aldri pannekaker, vafler, lapper m.m med kunstig søtning.....
Jeg har alltid vært glad i sjokolade og spiste tidligere ganske mye i løpet av ei uke.
For meg som nok alltid vil ønske å spise litt godterier er sukkerfrie alternativet veldig greit å ty til.
Synes av og til at det blir litt sånn lynsje stemning her inne når man nevner sjokolade - det er synd for det er svært få som pirker når det er snakk om andre varer m kunstig søtning....
Enig med deg! Jeg spiser heller aldri lapper/pannekaker/annet med kunstig søtning, men jeg tar meg litt cavalier sjokolade inni mellom. Ser ingenting galt med det..
Folk må da få gjøre hva man vi, man vet selv best hva man trives med 

|