Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-10, 09:31   #233
tangoto
Seniormedlem

tangoto sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 51
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Hei jeg er her! På erstatningsbussen til jobb.. Fikk klart utslag stiks tirsd kveld (midt på), men i går kunne jeg ikke avgjøre om nøytral el førstb fargenyanse. Prøvde 2 ggr og likt.. Gikk opp til 84 de samme dagene, men ned 0,3 i morges.. Kan man gå ut av ketose ila bare 1 dag?? Spiste bla en halv hodekål m seterrømme, majones, sylteagurksaft og bittelitt dressing-saus til 'frokost' og lunsj på jobben. Er det feil?Kom hjem til mann på lavkarbo som hadde laget svinestek og wokgrønnsaker. Spiste masse svor!;-) prøvde cocosa i kaffen i går, luktet kokos på hele kontoret..har og den u smak, neste gang. Spiser en del babybel innimellom. Drikker MASSE vann! Synes d går litt sakte?? Har ik spist så mye egg, bacon og avocado og gresk salat som jeg gjorde i starten. Pga ikke hatt i kjølesk., men jo supergodt. Ja, dette var dagens status. Jobb nå og yoga i kveld:-)

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat