Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-10, 00:11   #9
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Atkins advantage bar.

Opprinnelig lagt inn av Labomba, her.

Jeg er bare skikkelig holis når det gjelder søtt, men bare jeg får tatt meg sammen og kommet inn i detta igjen så klarer jeg meg fint uten.

Det kan være lurt å bli kvitt søtsuget. Når du har blitt kvitt den må du jobbe med å bli kvitt vanen. Den satt lenge hos meg. Og atkinsbaren trigger søtsuget mitt skikkelig. Nå feks har jeg spist meg mett på fett og protein, og jeg har ikke det minste lyst på en atkinsbar, selv ikke om jeg blir sittende oppe i 2-3timer til.
Spiser du ikke nok fett kan du lett få lyst på noe å spise på og gir du kroppen det kan du havne i en karusell der du sliter med å hoppe av i fart. Tro meg, jeg har prøvd og havna i den karusellen i høst etter 6måneder på ketogen kost.. Jeg ble sløv i kosten, typ ikke noe protein og nok fett, og plustelig begynte jeg å kjøpe atkinsbar hver gang jeg var på butikken osv.
Kutt de ut, de er ikke mat, og du trenger definitivt ikke 2 for dagen eller to i uka for den saks skyld. Spis ekte mat.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat