|
Sv: Easylife Januar 2010
Ja, trening er en viktig del av xtravaganza. Blant annet er det trening på det møtet vi har en gang i uken, så det var to timer. Men aner ikke hva den går ut på, da jeg enda ikke har vært der. Begynner som sagt mandag. Forøvrig har jeg et mål om å trene 3 dager i uken, og mer hvis jeg orker. Men minst 3 nå i begynnelsen, vil ikke begynne for hardt å gå tom.
Har forresten trent mye tidligere, frem til jeg ble 20-21 omtrent. SÅ gikk det bratt nedoverbakke!
Xtravaganza er lavkarbo. Drikker KUN vann, og innimellom en kopp te, men ikke en gang hver dag drikker jeg det. Brus av typen light er absolutt ikke tillatt på xtravaganza, kan ta en drops av typen läkrol mot dårlig ånde. Men foreløpig lever jeg greit med det, pusser tenner og drikker mye vann, så får det bare stå til.
Venna: veiedag mandag, men jeg er manisk på vekten. Så skal prøve å unngå den. I og med at jeg begynte en fredag, så kunne jeg tenkt å beholde den dagen. Litt hardt med veiing etter helg, men skeier ikke ut da heller, så bør gå fint. Hvordan gikk møtet dit i dag? Spent på hvordan det er. Er jo mye likt.
Fortsett i samme stil jenter!
|