Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-10, 18:07   #20
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 47
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Konstant frossen - noen som vet hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Takk, Max! (MaxTakk! )

Tovede tøfler har jeg også på ja, og ullsokker - glemte å skrive opp det i listen min

Har sett etter sånne ullboxere (lange), men de jeg har sett er så dyre, nesten 200 kroner? Husker ikke hvor det var, cubus kanskje?

Og, bruker man dem som truse eller over trusa? For hvis man bruker dem som truse, så må man jo vaske de skikkelig, og ikke på ullprogram.. Liksom

De beste jeg har, er fra Aklima, fås hos sportsbutikk. De koster ca 300 kr, men det er de verdt altså. Vasker dem på vanlig program. Ellers har jeg noen fra JAnus/Iris som er tynnere (og skikkelig bestemorsfasong), kostet vel 135 kr stykk tror jeg, men de er litt mer "slaskete", og kan trygt kjøpes minst en str mindre enn man trenger. Men de holder godt til daglig bruk