Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-10, 12:18   #2
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: jeg er så sulten at jeg snart blir gal...

Nå går ikke jeg på Easy Life selv, men jeg vil tro det kommer an på så mange ting:

- hvor lenge har du gått på kur(s)?
- er det reell sult du føler, eller trang til å spise noe?
- du må nesten velge om du skal følge kurset/kuren eller om du skal komponere noe selv - ved å gå bort fra anbefalingene du får fra kursleder?
- hvor mye er du i aktivitet? Er du i mye aktivitet trenger du kanskje mer energi, men da i form av proteiner - men dette har kursleder noe av ansvaret for å følge opp.

Tror det er viktig at du husker at det er DU som har myndighet til å ta valgene for deg, men at du da også må ta ansvaret for de tingene som skjer eller eventuelt ikke skjer.

Lykke til - du får sikkert flere tilbakemeldinger fra andre her som faktisk bruker Easy Life også.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat