Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-10, 22:40   #24
agurken
Medlem

agurken sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 48
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easylife Januar 2010

Opprinnelig lagt inn av ebell, her.

Så moro at folk er engasjerte!

Og så moro å se at nærmest alle har de samme erfaringene. Jeg har selv blitt litt tøffere - og drikker hele shaker av gangen. Begynner å venne meg til proteinsmaken - selv om jeg jeg brekker meg litt hele tiden :-)

Åhhh jeg har så lyst på noe salt! Og noe som knaser! Men så laget jeg tickeren min - og saltløsta ble borte. Se på dette av folkens - jeg er dritstolt!!!

Feeeeeem kilo! På en uke lavkarbomat og seks dager på shaker! Da har jeg begynt å tære på mer enn vannet!! Juhuu!

Men Agurken, 14 uker på kosterstattere - er ikke det sinnnnnsykt lenge? Og Fomle, selvsagt er du velkommen selv om du går på Xtravaganza:-) Og vit at barene på Xtravaganza er myyye bedre enn Easylife sine! :-) Har smakt begge. Og du - ikke les oppskrifter, matblader, matspalter eller andre ting som har med mat å gjøre - det blir som om nonner og munker skulle lest Cupido og sett på erotiske filmer:-))

Jeg må bare gi all verdens ros til alle dere som har familie, som klarer å holde ut når resten av familen spiser normalt! DET vet jeg ikke om jeg hadde klart... Dere er STERKE!

Og Barbamamma - du finner ingen som hater pulver og shaker mer enn meg - men hvis det er med på å hjelpe meg med å nå målet mitt - så tåler jeg det. Ved bare å være i ketose får du fortsatt i deg mye fett og kalorier, og du går nedover saaaaakte. Tror jeg da:-)

Og Fomle og Venna - dere er superflinke! Moro at vi gjør dette "sammen" :-) Også kan vi sammen bøye oss i støvet for Agurken som HAR BARE FIRE KILO IGJEN!!!! Det er jo heeeelt rått!!!

Ha en god helg folkens - jeg stikker på trening nå!

Jo, 14 uker er jo lenge på bare pulver. Men jeg hadde jo også mange kilo som skulle av... Hva får dere beskjed om på kurset deres?

agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat