Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-10, 11:26   #127
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg også elsker London! Man kan reise dit hver helg hele året og likevel se nye ting tror jeg. Jeg kommer nok til og reise i helgen så jeg får litt shoppetid etter joggesko og på fantastiske fantastiske Boots! Der kan jeg nok også finne noen barer og sånn som kan redde meg gjennom dager hvor det ikke serveres annet enn kaker og wienerbrød. Helt rått altså, det settes ut brett på brett og det er BARE de verste sukkerbombene. Kan bli en utfordring, men de tar man da på strak arm.

I dag har jeg hatt min første "sprekk". Jeg var så kvam på morgenen i dag, ingen verdens ting fristet, og omeletten jeg hadde med til frokost var helt uaktuelt og få i seg...så hva ble det da, joda en BANAN! Ikke bare frukt, men også en litt ulovlig frukt. Jaja, jeg måtte jo spise et eller annet, og den var liten, så full panikk trenger man vel ikke ha. Er bare irriterende!

Det høres ut som en superkoselig hyttetur dere skal på!

Smakfull - lykke til med veiing. Går nok bra! Og det er uansett bra at man spiser riktig selv om det gå sakte med vekten, kroppen blir jo glad inni seg likevel.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat