Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-10, 09:45   #126
anette76
Medlem

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 49
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Åhhh Heldige deg Victory , Jeg ELSKER London! Nyte storbypulsen , se på folk og bare oppleve noe annet er fantastisk. Selvom du skal på messe håper jeg du får oppleve litt av London. Var der i Januar i fjor med mannen min , vi har vært der sammen en del ganger før men blir liksom ikke lei
Vi var å så Mamma Mia , spiste god mat , shoppet litt etc..Herlig.
Men jeg skjønner tankegangen din med at da er det vel naturlig at det blir en liten "sprekk". Jeg tror ikke det er så krise så lenge man henter seg inn igjen ganske raskt. Og det gjør jo du

Jeg tror vi har funnet ut at det blir en type kyllinggryte på fredag , og taco på lørdag. Da kan jeg kontrollere hva som blir inntaket , men de andre kan også kose seg med god mat. Tror det blir ett glass rødvin hver kveld men ikke mye mer altså..Barna er med og jeg er ganske strikt på at de ikke skal se sine foreldre beruset , men de skal også kunne se at vi kan kose oss med ett glass vin til maten. Håper å gi dem sunne verdier... he he
Dattern min på 5 elsker vårt nye kosthold da. Hun er super glad i egg og grønnsaker så hun spiser omelett til frokost og vil gjerne ha med det i barnehagen også ;-) Paprika og avocado kan hun sikkert spise til alle måltider.. he he..

Får prøve å få noen deilige skiturer også i helgen så blir det nok bra. Er iallefall helt sikker på at det blir badstue og isbading.

I dag blir det spinning. Gleder meg til det. Må få inn sykkelformen snart..Nærmer seg Birken..he he

Ha en flott tirsdag.

anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat