Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-10, 12:50   #48
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Januar starterer - veiedag mandag?

Opprinnelig lagt inn av Lillerose, her.

Jeg har gått ned 1 kg siden siste veiedag Er godt fornøyd med det, tiltross for at jeg gjerne ville ha gått ned "masse" på en uke

Er det noen som opplever vektstagnasjon dersom de drikker mye lett-brus/cola Zero?
Jeg er litt for glad i det, men har begrenset mengden mye den siste uken, men i helga ble det kanksje litt mye

1 kg på en uke er kjempebra
Det er mange som rapporterer om vektstagnasjon pga lett-brus/lett-saft ol, så du kan jo prøve deg med 1 uke uten og se om det gjør noe utslag

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat