Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-10, 23:09   #215
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 62
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Lager min med vann, cocosa, litt fløte el CC og et par ss med proteinpulver med smak (har jordbær og sjokosmak, jordbær er best) og bruker stavmikseren på den. Ikke kjempegodt, men helt ok når jeg har det travelt Eller jeg bruker vann, kokosmelk, nøytralt pulver og tilsetter pulverkaffe. Den synes jeg er god! Drikker alle mine smoothies varme/lunkne, synes de metter bedre, og smaker bedre da.. Blandingsforholdene er øyemål, har ikke en oppskrift i den forstand. Og de blir noen ganger litt for tyntflytende, andre ganger motsatt, da tilsetter jeg mer væske, evt litt mer proteinpulver. Savner å ha bananer i, men har bestilt et proteinpulver (tror jeg, har slettet bestillingsbekreftelsen, håper jeg fikk det med..) som visstnok skal smake banan, kanskje det hjelper

Edit; hvis det er smaken av egg som gjør deg kvalm, så finnes det en masse oppskrifter på bla smoothies der eggesmaken ikke merkes..