Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-10, 17:29   #111
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Grattis med enda mere ned! Flink du har vært!! Dette går jo strålende bra! Jeg skal veie meg igjen på mandag, da er mine to første uker over. Jeg er heller ikke sånn kjempe opptatt av vekt, mer at jeg skal trives med klærne mine og føle meg fin og sånn, men det er en enorm motivasjon når man ser tallene går nedover. Jeg har jo aldri hatt vekt før nå, og skjønner at jeg skulle nok skaffet meg det litt før. Men men det er ikke noe og fundere over... Jeg skal bytte veiedagen min til torsdag, helgene er min store fare, så jeg tenker at det er en motivasjon og ta det rett før helga. Så neste uke blir det både mandag og torsdag.

Så koselig med tur på skøyter da. Det har jeg lyst og prøve igjen også, lenge siden ja. Men jeg får vel fokusere på mine nyinnkjøpte ski og faktisk bruke de til noe mer enn fyll i bilen.

Kom du deg på Elixia? Ingen trim på meg i dag. Har vært i byen og spist lunch med veninner nå. Så da ble det en Cæsar salat uten krutonger og dressingen ved siden. Det gikk jo fint!
Middagen får bli rester av seien jeg stekte i en ildfast form med crusha tomat, løk, hvitløk og purre med blomkål ved siden.

Liten tur til en kompis i kveld, og jeg kjenner det hadde vært koselig med litt rødvin, men jeg tar bilen! *klappe på skulder*

Jeg har foresten kjøpt sånn Ricotta ost nå, og en flaske mandeldråper og en med vanilje. Blir spennende.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat