Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-10, 15:49   #210
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av misa6, her.

Hiver meg på her jeg også. Min startvekt er på 80kg og jeg skal ned til 60-65kg.
Startet på mandagen 11 januar. Har kjøpt ketostix på apoteket og prøvde en slik etter dag to, den ble mørk. Ser noen skriver at man da har drukket for lite vann. Skal den ikke vise mørk da? trodde at jo mørkere jo bedre jeg???
Ellers så går det greit, men sliter med i det hele tatt å gidde å lage mat, så kan blir for lite av alt jeg trenger. Har vondt i hodet, oppblåst mage, kvalme, vondt i muskler(de brenner liksom) og veldig lyst på noe søtt. Har derfor bestilt med stevia slik at jeg kan ha litt i teen min, regner med stevia ikke er så farlig.
Er det noe jeg gjør galt ettersom jeg er i så dårlig form og får mørke utslag på stix'n?

Utslag er utslag på stixen, finnes ikke grader av ketose Som andre har sagt kan det mørkeste indikere for lite væske inn
Det med formen retter seg når kroppen er ferdig med å legge om fra karboforbrenning til fettforbrenning
Tar du magnesiumtabletter?

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat