|
Sv: Easylife Januar 2010
Så moro at folk er engasjerte!
Og så moro å se at nærmest alle har de samme erfaringene. Jeg har selv blitt litt tøffere - og drikker hele shaker av gangen. Begynner å venne meg til proteinsmaken - selv om jeg jeg brekker meg litt hele tiden :-)
Åhhh jeg har så lyst på noe salt! Og noe som knaser! Men så laget jeg tickeren min - og saltløsta ble borte. Se på dette av folkens - jeg er dritstolt!!!

Feeeeeem kilo! På en uke lavkarbomat og seks dager på shaker! Da har jeg begynt å tære på mer enn vannet!! Juhuu!
Men Agurken, 14 uker på kosterstattere - er ikke det sinnnnnsykt lenge? Og Fomle, selvsagt er du velkommen selv om du går på Xtravaganza:-) Og vit at barene på Xtravaganza er myyye bedre enn Easylife sine! :-) Har smakt begge. Og du - ikke les oppskrifter, matblader, matspalter eller andre ting som har med mat å gjøre - det blir som om nonner og munker skulle lest Cupido og sett på erotiske filmer:-))
Jeg må bare gi all verdens ros til alle dere som har familie, som klarer å holde ut når resten av familen spiser normalt! DET vet jeg ikke om jeg hadde klart... Dere er STERKE!
Og Barbamamma - du finner ingen som hater pulver og shaker mer enn meg - men hvis det er med på å hjelpe meg med å nå målet mitt - så tåler jeg det. Ved bare å være i ketose får du fortsatt i deg mye fett og kalorier, og du går nedover saaaaakte. Tror jeg da:-)
Og Fomle og Venna - dere er superflinke! Moro at vi gjør dette "sammen" :-) Også kan vi sammen bøye oss i støvet for Agurken som HAR BARE FIRE KILO IGJEN!!!! Det er jo heeeelt rått!!!
Ha en god helg folkens - jeg stikker på trening nå!
|