Opprinnelig lagt inn av Lita84
Det rosa bankende hjertet (det mila satt som test i signaturen sin, fra ALbertines innlegg), helst ett under, og ett over diktet (må selfølgelig være midtstilt).
HP; er det noen spesiell grunn til at det ikke funker hos meg? bra om du kan hjelpe meg 
Her er slik det ser ut idag:
PHP kode:
[center][b][url="http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=4166"][color=darkorchid]Lita`s dagbok[/color][/url] [/b] :o
[/center] [center] [center] [/center] [i][color=Purple]"Den morgonen eg vakna vart alt så underleg. Sæl kjende eg det levde eit du i meg. [/color][/i] [center] [i][color=Purple]Nyskapt stod alt ikring meg[/color][/i] [i][color=Purple] Og lukkeleg og still[/color][/i] [i][color=Purple] kom gleda hit og melde[/color][/i] [/center] [i][color=Purple] at du er til."
[/color][/i][i][size=1][color=Purple]J.M. Bruheim[/color][/size][/i] [i][font=Verdana][color=Purple] [/color] [/font][/i] [/center]
Word sier at det er 560 tegn Masse overflødige formateringer, bare luker ut dem jeg så er der plass til bilde, og det med færre tegn. Fikser nå