Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-10, 23:52   #201
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien
Smile

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Hei. Har egentlig veiedag på torsdager, men fikk ikke anledning til å veie meg i går så da måtte jeg veie idag. Vekta idag viste - 1.6 kg siden forrige veiing for 8 dager siden så det er jeg fornøyd med

Kjempeartig å følge med dere alle sammen! Jeg begynte jo i slutten av oktober, men datt litt av i desember kan du si så nå holder jeg på å tar av det som jeg gikk opp i desember og fram til oppstart 07.01.10. Gikk jo opp nesten alt sammen jeg tok av, men karbet meg ned litt fram til oppstartsdagen så da ble det 2.1 kg opp totalt. Like før jeg runder nederste vektnotering i desember igjen nå så da er det håp, bare 500 gram igjen!

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat