Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-10, 14:56   #398
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Syk...... igjen
Ser ut til å få en litt vanskelig start på 2010 - først forkjølet og feber den første uka etter oppstart i fase1, og så nå de siste 3-4 dagene omgangsyken . Prøvde i det lengste å holde meg til dietten, men matlysten forsvant og smakssansene avviste produktene så jeg har de siste dagene ikke spist noen ED-produkter. Det lille jeg har greid å få i meg har vært litt kylling med stekte grønnsaker, men eller nesten ingenting annet enn vann, pepsi max og fun light saft - ja også bittelittegran ingefærøl.... Er nå endelig tilbake på jobb (lurer på hva sjefen tenker - 4 dager borte 1 dag på jobb i uke 1, 1 dag på jobb, 3 dager borte og 1 dag på jobb i uke 2....), og i dag har jeg i alle fall fått ned både frokostblandingen (sjokolade) og grønnsakssuppe.

Blir nok noen rolige dager nå i helgen, for så å ta en ny oppstart på mandag - har ikke tenkt å gi meg pga noen motbakker

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat