|
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?
Hei dere!
Jeg er også ny her og startet 4. januar med startvekt 85,5. 8 dager etter veide jeg 83,6. Har bestemt meg for å ha veiedag på mandager. I morges kunne jeg ikke dy meg og har gått opp til 84 igjen.
Lurer på hvordan det er med gresk salat? Elsker det og lagde en stoor bolle i går som jeg fordelte på et par måltider og frokost i dag... Kanskje ikke lurt med såmye oliven og tomat? : /
Vet ikke helt om det er generell minimalt men mer enn 15 lavkarbo ogmaks 24 karbo jeg holder på med, eller om jeg er i ketose og kan kalle det ketolyse. Tenkte jeg skulle klare meg uten stiks, men kanskje lurt å kjøpe likevel?
Elsker lavkarbomat og har tidligeree gått ned 12 kg på det kostholdet (spisdegslang med Foseid). Nå skal det bli en livsstil uten ett eneste unntak, og jeg lager maten selv.
Er spent for skal på langhelg til svigers med ungene - og håååper jeg klarer dette før veiing mandag.
Ellers startet jeg med yoga i går kveld og det var så deilig!!
Lykke til alle sammen : )

|