Til tross for at jeg er veldig overvektig (BMI 43), så har til og med jeg begynte å se på vektnedgang som bonus - og ikke det primære målet. Jeg har for lengst blitt frelst, og har klokketro på at lavkarbo er sunt. Så det som begynte som en "kur" ga meg mer kunnskap og det har resultert i kostholdsendring. Jeg kommer til å spise lavkarbo resten av livet. Bare fordi man går ned i vekt, så betyr det ikke at det er sunt. Men er maten sunn, så går man ned i vekt. Vel og merke hvis man er overvektig. Lavkarbo er ikke bare en slankekur. Det er faktisk mat som mennesket er laget for å spise - med unntak av de som har alvorlige hormonubalanser og sånt selvfølgelig. Les f.eks. Bedre Uten Brød! Særlig siden du har "uvisst" som kostholdsfilosofi... Høykarbo gir oss overvekt, undervekt, hjerteproblemer, kreft og ikke minst diabetes og andre hormonubalanser. Jeg misjonerer lavkarbo til alle som vil høre på, og har fått 9 stk til å prøve det så langt. Men flere skal det bli! Det er utrolig at så få har hørt om lavkarbo...