Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-10, 11:05   #168
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av €Lene€, her.

Uff i dag hadde jeg en kjedlig start på dagen. Jeg gikk på vekten, selv om jeg egentlig ikke skal veie meg før på mandag. Den viste +400 gram ift til vekten på mandag Og jeg som følte at dette gikk så bra. Har vært i ketose litt over en uke. Denne uken har jeg kommet i gang med trening også. 1 time spinning på treningssenteret på mandag og litt over 1 time på ski i går.
Noen andre som har hatt det sånn??

Håper på bedre resultater snart. Jeg skal hvertfall ikke gi opp så lett.

Helt normalt at vekta kan svinge! Måler du deg? Slett ikke uvanlig at vekta svinger mens cm måla krymper
Greit å huske på at kroppen ikke er en maskin vi kan programmere til å bare gå nedover og at det er flere ting som spiller inn. Feks mens-syklusen, litt mye saltmat so binder vannet, litt mindre ut ved dobesøk osv
På meg går gjerne vekta ned i rykk og napp... ligger stille/går litt opp og plutselig detter jeg ned ett par kg. Kroppen er en finurlig ting

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat