Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-10, 10:20   #96
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

God torsdag!

Jeg vil igrunn si jeg er fornøyd med dagen i Oslo i går, jeg klarte meg finfint med min egen salat med laks mens de andre satt og spiste rundstykker..(som jeg må få si er UTROLIG gode!) boller ble servert på morgenen. Nei Takk. Og Wienerbrød etter lunch. Også nei takk. Det er ikke at jeg er så veldig glad i verken boller eller Wienerbrød, men dere vet denne "når man ikke kan". Da tror man vist plutselig man liker det. Det jeg ikke er fornøyd med er inntaket av vann, drakk nesten ikke noe, og det merker jeg i dag. Får bare fylle opp.

Heldige dere som skal til Sverige da. Det har jeg lyst til også..kanskje de har noen sånne utenlandske avdelinger som de har på Ultra og sånn? Hadde vært kjekt da. Men ellers er det jo masse kjøttting man kan ta med seg. Husk dere trenger masse kjøttdeig når dere begynner med Tacogryte. Apropo det, i går tok jeg de siste restene så i dag har jeg tatt opp sei. Får lete litt etter noen gode fiskeoppskrifter, om dere ikke har noen tips? Litt matforandring blir vel greit det tenker jeg..hehe..

Oioi, her ser det ut som mamma må handle litt mer for meg på Ebay ja! Takker for tips!!! Når det gjelder hva som er lov og ikke skal man jo også tenke på fettinnholdet, så enig at det er rart at majones er lov siden man skal bruke fettfri yoghurt og kesam etc.. Kankje det står noe på de amerikanske sidene det er link til lenger bak i denne tråden. Hvilken bok har du forresten? Jeg har denne. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...duktId=1671255
Og har bestilt denne: http://www.amazon.co.uk/South-Beach-.../dp/1905744277

Ingen trening i går, så i dag blir det Funwalk og Core. Saver Elixia jeg...brukte det da jeg bodde på Lillehammer. Fantatsisk bra!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat