|
Sv: Easylife Januar 2010
Jeg er akkurat ferdig med min easylife pulver-periode, og er nå i gang med mat igjen. Erfaringene mine er stort sett positive, jeg ble supermotivert av den raske nedgangen, og har i alt mistet 20 kg siden jeg startet i september. Har enda 5 igjen, som jeg nå tar med mat av typen ketolyse-aktig. Gikk vel en 13-14 uker på omtrent bare kosterstatter.
Jeg hadde det helt fint i perioden på bare pulver, kroppen fungerte bra, og jeg hadde masse energi. Men i jula sa kroppen fra at nok er nok, da fikk jeg magekramper når jeg drakk pulveret. Derfor gikk jeg tvert over til mat. Syns det er deilig å spise igjen, og jeg har lært masse om lavkarbo bl.a her inne. Hadde jeg hatt den kunnskapen jeg har nå da jeg startet, hadde jeg nok holdt meg til mat. Men, valget ble tatt, og jeg er veldig fornøyd!
Har nå spist kun mat i to uker, og fortsetter å gå ned i vekt. Det er fint, jeg var redd for at jeg skulle gå opp ved så brå overgang. Har fått gode treningsrutiner via easylife, noe jeg anser som det beste ved hele opplegget!
Et lite tips til deg som sliter med brekninger når du skal drikke pulveret: Bland i mer vann, det tynner ut smaken litt! Jeg blandet ca 4 dl vann i, da blir det heller ikke så søtt.
Lykke til alle sammen

|