Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-10, 19:57   #391
arkine
Seniormedlem

arkine sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

jeg lovpriser offentlig sykehus ,lå der i 5 dager etter bukplastikk..T snitt
fikk ikke lov og dra hjem før drena var tatt,og det er jeg sjeleglad for ,, ble også sykemeldt i 6 uker ,,det er det ikke bestandig en blir i det private ,de har visst ikke lov og sykemelde,,så da må en ta av ferien
min venninne var privat og ble kastet ut etter 3 timer ,med dren og det hele ,,det er visst vanlig , nå er ho kanske tøff da

noen får et flott resultat enten det er privat eller offentlig ,,og noen får et mindre bra resultat enten det er privat eller offentlig

men fettsuging gjør dem helst ikke på offentlig sykehus ,,vet ikke hvorfor ,
men spurte nå når jeg var til kontroll ,joda de kunne fettsuge også om jeg ønsket det, og det var nødvendig

men det er ikke lett og vite hva som er best av private og offentlig ,,stort sett de samme legene som som oprerere overalt

og min bmi var 27 og nå er den alt for mye ,men reopere ville de om jeg ville ,men jeg drøyer den til høsten ,så får jeg se om hva jeg gjør da

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat