|
Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Opprinnelig lagt inn av sokkerklompen, her.
Mor til 2 små å veger alt for mykje!!! Er nå på tide å få det vekk! Målet er å gå ned 40 kg. Veien virker ueneldig lang, men håper på at dette funker for meg...
Velkommen, og masse lykke til!
Vet at veien kan virke lang nå i starten, men jeg har selv gått ned 40 kilo, og kan love deg at det er fullt mulig. Jeg brukte ca 1,5 år på de første 35. Underveis oppdaget jeg også at jeg ble frisk fra mange ulike plager og vondt'er som jeg trodde at jeg bare måtte leve med resten av livet...og DET var jo motivasjonsfaktor nok i seg selv. Jeg har bestemt meg for å leve lavkarbo resten av livet. Orker IKKE å gå tilbake til en sånn smertefull hverdag med alle plagene jeg hadde før. STÅ PÅ VIDERE!
Opprinnelig lagt inn av raskall, her.
...så lar jeg skjegget gro og barberer meg kun for hver femte kilo ned (bare to kilo til neste barbering nå). Dette kan dog være litt vanskelig for deg, men finn en eller annen belønning du kan gi deg selv for hvert delmål som blir nådd.
HÆHÆ! Vi får håpe at hun som er mamma til to små slipper å la skjegget gro, da!
Men knallbra ide! Selv hadde jeg relativt romslig økonomi da jeg dreiv og gikk ned som mest i vekt, så siden jeg er dame ( ) ...så blei det jo litt sånn nye-klær-belønninger, da...*fnise* Men merk: IKKE for dyre klær, for om tre måneder er jo de også blitt for store