|
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Har sjekket litt rundt. Tror det offentlige forholder seg til en BMI under 25 men i det private under 30. Jeg har hørt så mye fram og tilbake om offentlig versus privat at jeg er helt i villrede. Noe av det jeg har fått med meg, er at skal du gjøre det offentlig, bør det være på sykehus der det er en plastikkirurg som opererer og ikke en vanlig kirurg, "for de er ikke så nøye på å gjøre det fint, bare få bort det overflødige" (noe jeg har lest, har ikke belegg for å mene det). Men samtidig er det jo mange på bukplastikk.com som skryter over behandlingen de har fått i det offentlige og at det er sikrere om noe skulle gå galt under operasjonen... Det kommer også an på om du også skal fettsuge på sidene i tillegg, og det kommer an på om du bare skal ta bort overflødig hud nederst, eller om du må ha t-snitt. T-snitt er en mer komplisert affære. Vel. Vanskelig å velge. Skal sjekke litt mer i løpet av våren.
Du og jeg er nok ganske like, både i høyde og vekt for tiden. Men snart er vi sylfider! :-)
Opprinnelig lagt inn av tinus76, her.
Men er litt usikker når jeg kan gjøre det, er det rundt 72 kg? Vet du Lotta, vi er vel omtrent samme i høyde vi to.
|