Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-10, 15:54   #41
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Lapplisa, her.

Hvor flinke dere er! Så mange kilo borte! Har holdt på en uke nå og har tatt av 2 kilo. Bare 36 igjen. Sukk.. Men motivasjonen er stor, når jeg ser alle de fine talla på tråden her. Lykke til videre alle sammen.

Som Lurer* sier, 2 kg på en uke er bra!
Et lite råd i kampen mot kiloene kan kanskje være å sette seg delmål, istedet for å tenke på at man skal ned førten kilo..

Jeg setter meg f.eks delmål på 5 kg om gangen, da blir det ikke like vanskelig å se "enden", fordi "enden" er de 5 kg. Akkurat nå er delmålet mitt 95 kg f.eks. Begynte som du, å tenke på at jeg skal ned godt over 30, og hoppa litt ut i kvikksanden til jeg skjønte at det var mer gøy å nå de små målene!

En ting til; om du velger å sette deg delmål, på 2,5,10,15 kg eller hva, (om du i heletatt velger delmål) så unn deg selv et eller annet når du har nådd det! ...Og da ikke en sjokolade eller noe, såklart

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat