Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-10, 11:44   #38
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Takk - vi er veldig fornøyd
Kjipt å være forkjøla, det har jeg også nettopp vært. Blir liksom ikke helt frisk heller . Masse væske og mye søvn er det som fungerer for meg, får lite hjelp av vanlige halstabletter bortsett fra at det ikke klør så mye i halsen. Bruker fribol sine (kjøpt på apoteket), og blir ikke full av luft eller får løs mage av dem - hvilke bruker du?

Opprinnelig lagt inn av lillemor88, her.

fribol sine hjelper veldig og kjøp deg en glass med nypete ingen ting kurerer bedre enn det god bedring

Drikker nypete, kamillete, spiser frib0l så 0fte jeg tør 0g n0en sevnske..Men de siste inneh0lder aspartam 0g det var j0 ikke helt bra da...
Jeg drikker mye hele tiden jeg 0g s0ver det jeg kan. Men f0rkjølelse er en del av livet mitt, minst en gang hver 4.uke hele vinteren 0g 0fte annenhver uke. Men ikke hver gang jeg blir så sliten s0m nå.. Sånn er livet med ME 0g nedsatt imunf0rsvar. Ikke engang lavkarb0 hjelper meg på det punktet

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat