Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-10, 01:25   #380
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Alida, her.

Hei

har også lyst på en slik der man kan se vektnedgangen, noen som kan si hvordan jeg gjør det?

Følg denne oppskriften:
1. Trykk på denne linken: tickerfactory
2. Velg hvilken ticker du vil ha - weight loss linken
3. Velg hvordan du vil den skal se ut - og trykk på next hele tiden til du kommer til siste side
4. Klipp ut koden du får på siste siden - bruk den koden som heter bbCode
5. Gå inn på kontrollpanelet ditt her på forumet
6. Velg å endre signatur
7. Lim inn koden du hentet fra tickerfactory

Er bare andre dagen min så ikke helt inni dette, lurer litt på;

har det noe å si at jeg bruker skummet melk og ikke det lactolight?
burde jeg bestilt det når jeg bestiller,nå har jeg bare den startpakken og kan ikke se at det er med.

Hvis du ikke har laktoseintolleranse går det helt greit med skummet melk - selv veksler jeg mellom skummet og lettmelk (lettmelk i helgene )

jeg har lagt meg muffins i kveld, har det noe å si at jeg i dag har hatt bar med frukt til frokost med skummet melk (god) kjeks (veldig god) til lunsj +
salat. grønnsakssuppe til middag ( helt greit ) kokte brokkoli og blomkål å hadde oppi. ja så var det muffins nå til kvelds ( og litt salat senere), følte det ble en litt snope dag.... har det noe å si?

Så lenge du spiser det antall produkter legen har foreskrevet (evt. så mange du trenger for å ikke føle deg sulten), så har egentlig ikke typen produkt noe å si bortsett fra "regelen" om kun en bar pr dag. Ellers er det viktig at du spiser nok grønnsaker til to av måltidene.

hadde vært kjempe flott hvis noen kunne svart meg.

gleder meg til veien videre, blir kjempe motivert av å se alle "her inne" som har de resultatene

Håper du finner svarene mine nyttige
Forøvrig vil jeg ønske deg velkommen i gjengen, og håper du finner deg tilrette sammen med oss. Stå på og husk; ta en dag av gangen

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat