|
Sv: En kalori er faktisk en kalori
Jeg har nok vært generelt mer strukturert tidligere. Det jeg tenker på nå er å begynne å få litt koll på hva jeg spiser igjen, altså næringssammensettingen. Jeg har hatt god effekt av metformin, og vil at det skal fortsette, sånn at jeg en gang for alle kan bli ferdig med vektnedgang
Jeg spiser jo ikke noe som betegnes som ulovlig. Ja, og så er det dessverre en faktor det med at økonomien min sånn egentlig i praksis ikke tillater meg å spise (nei, jeg tuller ikke . Jeg strikker sokker på oppdrag for å få råd til mat . Men det er en annen historie).
Dagene mine ser ganske fattigslige ut om dagen, det blir rett og slett stort sett bare egg og majones. Innimellom bacon, litt grønnsaker, om jeg har, steker opp kjøtt med litt grønnsaker og kokosmelk, etc. Jeg spiser for å slippe å føle meg sulten, og har mista mye av matgleden, og håper jeg kan få snudd dette før det sklir helt ut. Jeg klarer å tvinge meg selv til å spise meg passe mett, stort sett.
Beklager om jeg kuppet tråden. Det var bare det at jeg tenker jeg bør holde et øye med kaloriene også. Og jeg ligger ikke alltid på så mye som 1500, heller under, og ned mot tusen til og med.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|