Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-10, 23:55   #35
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Januarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Snømåking er abs0lutt trim ja! Grattis med ny bil!

F0rkjøla 0g v0ndt i halsen jeg, 0g jeg tr0r jeg har drukket 8-10k0pper kamillete i dag, 0g spist 5 halstabletter med aspartam f0r mye.. Tør ikke legge meg enda, f0r magen rumler... Det teite er at jeg kan spise en hel p0se med sukkerfri halslinser på høykarb0 UTEN å bli løs i magen eller få v0ndt i magen.. Men jeg får drikke teen min, varmt drikke lindrer.

Takk - vi er veldig fornøyd
Kjipt å være forkjøla, det har jeg også nettopp vært. Blir liksom ikke helt frisk heller . Masse væske og mye søvn er det som fungerer for meg, får lite hjelp av vanlige halstabletter bortsett fra at det ikke klør så mye i halsen. Bruker fribol sine (kjøpt på apoteket), og blir ikke full av luft eller får løs mage av dem - hvilke bruker du?

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat