Tråd: Forvirret ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-10, 12:33   #2
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Forvirret..

Opprinnelig lagt inn av Ninamor81, her.

1) Etter en stund (forrige diett) på ketolyse, mistet jeg matlysten helt. Jeg var aldri sulten lenger, og det skremte meg litt. Jeg tvang meg til å spise, men ble kvalm av det, og endte opp med å spise bare 1 måltid om gangen... Sluttet i redsel for å bli helt "anorektisk". Har andre opplevd dette? Noen tips for å hindre det?

Jeg har det sånn stadig vekk. Har funnet ut at grunnen til at jeg blir kvalm og ikke orker å spise er at jeg spiser for lite... Snakk om ond sirkel Men når jeg er flink til å huske å spise selv om jeg tror jeg ikke er sulten (hvertfall ikke tradisjonellt sett), så går det mye bedre. Kvalm/svimmel/uvel betyr sult har jeg funnet ut.