Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-10, 11:57   #3
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: oe brødet... er det noen med oppskrift så ligg godt ut

Ikke helt lett å gi råd når man ikke vet 0m du legger deg på mat ala Fed0n eller ket0gent k0sth0ld...

Kjapp mat i brødkateg0rien kan være ziggylapper/0E-lapper, 2stk med g0dt med kjøttpålegg, tunfisk eller egg 0g grønnsaker.

Eller er 0melett/eggerøre kjapt å lage, eller steke seg en løvstek 0g spise med guac0m0le, agurk 0g t0mat. Sjekk løvsteken så den ikke inneh0lder p0tetstivelse.. stabburet sin er fin 0g den beste på smak.

Det mesteav lavkarb0mat er kjapp mat, skjær 0pp 0g fres i panna 0g kanskje helle 0ver en dæsj fløte.

0melett kan lage i langpanna, skjæres 0pp i biter 0g settes i kjøleskap eller fryser. Jeg regner 2-3egg per p0rsj0n alt etter s0m 0m jeg har n0e kjøtt 0pp i eller ikke. Søk på karb0melett, den er g0d 0g fin å steke i langpanne eller i st0re muffinsf0rmer, kjekt å bare raske med seg.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat